sâmbătă, 10 noiembrie 2018

Toalete frumos mirositoare, numai cu V.I.Poo

Recent, BUZZStore si AirWick mi-au trimis pentru testare trei parfumuri V.I.Poo capabile sa absoarba mirosurile neplacute din vasul de toaleta atunci cand o folosim pentru …stim noi ce…

In colet am descoperit 3 spray-uri cu parfumuri diferite: V.I.Poo Lemon Idol, V.I.Poo Lavender Superstar si V.I.Poo Fresh Model, a cate 55 ml fiecare , pentru pana la 100 de aplicari fiecare ,  insotite de 6 pliante V.I.Poo cu informatii despre cum se utilizeaza produsul, unul pentru mine si celelalte pentru 5 prieteni.
De fapt ce trebuie sa faci cu cele trei spray-uri? Simplu:
  1. Alegi unul din ele …sa zicem VIPoo Lemon Idol.
  2. Il agiti bine si apoi spray-ezi direct in vasul de toaleta, pe suprafata apei de 3-4 ori, dar Atentie!, INAINTE DE UTILIZAREA acesteia.
  3. Iti faci treaba... “tragi” apa si gata. Mirosurile urate raman blocate in interiorul vasului.
Dar de ce sa ne bucuram numai noi de acest lucru?  Prin urmare, am dus spre testare colegilor de servici , unul dintre cele 3  spray-uri, VIPoo Fresh Model. Mai intai le-am prezentat produsul insotit de pliante si apoi l-am pus spre utilizare pe rezervorul vasului de toaleta. I-am rugat sa-l testeze si apoi sa-mi impartaseasca impresiile lor.
Preferatul meu este VIPoo Lavender Superstar. Pe el l-am pus in poseta (e suficient de mic ca sa nu ocupe prea mult spatiu), pentru a-l avea la indemana in cazul in care mergand in vizita la prieteni sau la cumparaturi si voi fi nevoita sa folosesc toaleta, in urma mea sa ramana un miros placut.

Si care sunt de fapt principalele caracteristici ale spray-urilor #buzzVIPoo? Sunt cele enumerate mai jos:
  • creeaza un strat care capteaza mirosurile sub suprafata apei
  • asigura eliberarea unui parfum proaspat –lasand baia minunat mirositoare
  • pana la 300 de pufuri pentru 100 de utilizari per sticla
  • sticla de pulverizare mica, convenabila, fara aerosoli, este usor de transportat.
V.I.Poo este un produs inovator! Se aplica inainte de folosirea toaletei, reusind sa opreasaca un miros categoric neplacut si sa dezvolte unul placut. Blocheaza mirosul neplacut, precum o bariera, pentru a te simti minunat. Da, isi face treaba! Serios... Un puf si totul miroase a campuri cu lavanda, a vacanta. trebuie sa incercati si voi!
Recomand cu siguranta acest produs inovator de la AirWick Romania, daca doriti ca baia dumneavoastra sa miroase intotdeauna bine, fara grija mirosurilor de dupa... 
Multumesc pentru ocazia de a le testa: BUZZStore si AirWick Romania






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu